1xff#ffffffxff2xff♥ ♥ ♥xfxxfxLAMA!xfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfxImpossxfxxfxemo_kotekxfxxfxKaro & Oskarxfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfx♥xfxxfx♥xfxxfx♫ ♪ ♫xff16xff200xff100xff3xff0xff57xff0

czwartek, 29 marca 2012

Pare ważnych informacji...

Dobra po koleji ...
1. 30 marca moja rocznica gry na msp dziękuje niektórym za życznia...
2. Mam mniej czasu na komputerze nie tyle co szkoła tylko brat jak go nie ma mam wolnego kompa a jak jest no to właśnie nia mam ...
3.Chesz bym oglądneła twój film lub przyjeła do znaj to wyślij mi maila
4.Nie opłaca Wam się do mnie pisać jak zrobić film do msp tv albo jak się robi takie coś na bloga bo i tak Wam na to nie odpisze
5. Nie miej pretensji że Cię wywaliłam ze znaj ponieważ robię porządki a później i tak Cię przyjme ...
6.Dziękuje za wsparcie w lvl i innych rzeczach odwdzięcze się na pewno tym samym :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz