1xff#ffffffxff2xff♥ ♥ ♥xfxxfxLAMA!xfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfxImpossxfxxfxemo_kotekxfxxfxKaro & Oskarxfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfx♥xfxxfx♥xfxxfx♫ ♪ ♫xff16xff200xff100xff3xff0xff57xff0

środa, 21 marca 2012

Ahhh...atak na Klaudie brak slow

Pisze w zwiazku z atakiem na Klaudie (wercia;D) ludzie ogar to tez czlowiek ! Omowie powyzszego screena :) . Po 1 ona nie spamuje na ctr ! po 2 kazdego grafa oddaje ! nie osmiesza sie bo zna i Ploczka i mnie! Ona prawie nigdy nie klamie ! I wacle ze ma styl ! To jest moja przyjaciola z rl ;c kazdy taki mail ja nie rusza ale ona ma na prawde dosc : c . Dzis chciala sie usunac bo miala tego dosc : c jakby sie usunela odrazu mowie ja tez to moja przyjaciolka ja zawsze bede przy przyjacielach oni nadaja sens tej gry ! ;c . Dziekuje ze Klaudia jest ze mna oraz dziekuje tez Oskarowi ,Julce , Zanecie , Adze , Lukaszowi , Arkowi , Orzechowi , Plablikowi , Kiyoko , Jupice,Pepe  poprostu dziekuje ze jestescie ♥ . Jesli zobacze Deleted User u kogo kolwiek z nich u mnie tez ono bedzie ♥ Kochani mozecie na mnie liczyc ♥ Pamietajcie  mi zawsze mozecie sie wyzalic na pewno wyslucham [*]

1 komentarze: