1xff#ffffffxff2xff♥ ♥ ♥xfxxfxLAMA!xfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfxImpossxfxxfxemo_kotekxfxxfxKaro & Oskarxfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfx♥xfxxfx♥xfxxfx♫ ♪ ♫xff16xff200xff100xff3xff0xff57xff0

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Haha :D

No więc pisze sobie z nudów.Tak więc oglądam sobie filmy i po prostu czasem odpisze na chacie na ''hej co tam'' a czasem nie no i tak sobie odpisałam a jakiś gościu się zacioł i nie odpisał na moje ''co robisz'' to wkurza bo ja się męczę żeby już Wam odpisywać a Wy się zacinacie na takim momencie ? XD  . Dobra nieważne . Jak widzieliście Ploczek odzyskał konto większość z Was mi spamuje że zerwałam z 'Impossibles dla niego od razu mówię ;Impossibles to Ploczek stworzył se konto na czas usunięcia tamtego . Kto pojoł ten już wie kto nie pojoł to trudno :D.Dziękuję moim zacym znaj że dają mi grafy bez proszenia i to w niektórych lubię bezinteresowna pomoc . Oby tacy wszyscy byli ... no i co więcej a że mam 911 znajomych i nie długo będę robić porządki , więc jak narazie moja rada to oglądaj moje filmy na bieżąco :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz