1xff#ffffffxff2xff♥ ♥ ♥xfxxfxLAMA!xfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfxImpossxfxxfxemo_kotekxfxxfxKaro & Oskarxfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfx♥xfxxfx♥xfxxfx♫ ♪ ♫xff16xff200xff100xff3xff0xff57xff0

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Taka tam mała kłótnia

Więc byłam na MSP oglądając sobie filmy spostrzegłam że pisze do mnie taka osoba zwykle wydawałą mi
się miłą do tego czasu.Do szczegółów z początku nie wiedziałam o co chodzi więc się grzecznie jej zapytałam (całego screena znajdziesz obok).Temat był o włosach zaczęła mówić że ą brzydkie to ja jej o stylu.
No bo przecież każdy ma swój własny .I trzyma się jego prawda? . Jej zachowanie było trochę nie ładne . Na końcu że niby jej mama napisała jak się do niej zwracam ja do ''niej'' (jeżeli to wgl była ona) że nie używałam przekleństw :) bo to prawda :).Niżej było ucięte '' Jeżeli jeszcze raz basia Cię zawoła to masz przechlapane''
.Fajnie wiedzieć tylko nie ja zaczełam . A teraz coś ode mnie : Słuchajcie nie oceniajcie niczyjego stylu myślę że ocenianą osobę możesz urazić lepiej zostaw zbędne komentarze dla siebie mimo że to jest tylko gra bo pomyśl jakbyś się czuł ty oceniany.

0 komentarze:

Prześlij komentarz