1xff#ffffffxff2xff♥ ♥ ♥xfxxfxLAMA!xfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfxImpossxfxxfxemo_kotekxfxxfxKaro & Oskarxfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfx♥xfxxfx♥xfxxfx♫ ♪ ♫xff16xff200xff100xff3xff0xff57xff0

niedziela, 20 maja 2012

Ciekawa prawda

Jestem zmuszona napisać posta nie będę koło tego obojętna. Gdy ktoś mnie bez podstawnie oskarża więc wszystko Wam opisze  , byłam sobie na msp oglądałam filmy ... gdy nagle ktoś   mi napisał na tablicy już wam daje screena


No właśnie widać poniżej mój opis odwdzięczam się za oglądanie moich filmów.Wiele osób jest w stanie to potwierdzić.Dalsza rzecz upominki nie mogę teraz przejść do profilu i zobaczyć ile Wam dokładnie dałam ponieważ gdy przyszły nowe opcje usuneli ''przejdz do starego profilu'' gdy ostatnio patrzyłam rozdałam około 600 upominków połowa była za nic. Grafy tez sporo daje.Powiem Wam osobiście że błędem na MSP było usunięcie ''przejdz do starej poczty'' oraz ''przejdz do starego profilu'' maile dla niektórych były ważne no a stary prfolil był potrzebny do zobaczenia np ile to się rozdało grafów dobra rozpisałam się to na tyle z mojej strony .

0 komentarze:

Prześlij komentarz