1xff#ffffffxff2xff♥ ♥ ♥xfxxfxLAMA!xfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfxImpossxfxxfxemo_kotekxfxxfxKaro & Oskarxfxxfx♥ ♥ ♥xfxxfx♥xfxxfx♥xfxxfx♫ ♪ ♫xff16xff200xff100xff3xff0xff57xff0

czwartek, 26 kwietnia 2012

hah xd

Na początek Oskar świetny film szkoda że go blokneli :c . A więc  2 informacje.
1.Czas zrobić czystkę w znajcach
2.Zbliża się czas by kupić nowy komputer nastąpi to bodajże 2 maja ale jeszcze nie jestem pewna bo jadę obejrzeć . W tym czasie będę mieć mniej czasu na kompie bo teraz jestem aktualnie na brata . Czemu mniej? Bo laptop trzeba wybrać sobie dobry : ) . Ja kupię taki z kamerką bo mnie niektórzy już męczą bo mnie dawno na kamerce  nie widzieli  .Pamiętam jak miałam starego laptopa  niestety coś się w nim spaliło 1.400 znaj i można było film normalnie robić mam nadzieje że na nowym uda mi się to powtórzyć XD
To by było na tyle pozdrawiam : ** .

0 komentarze:

Prześlij komentarz